Zdrowie i uroda

Cel – wzmocnienie odporności

Sport

„W zdrowym ciele zdrowy duch” to stara, ale jakże aktualna mądrość. Jeśli tylko możemy, spędzajmy jak najwięcej czasu na świeżym powietrzu, spacerując lub  uprawiając jogging. Systematyczny ruch wzmacnia układ odpornościowy, a  przy okazji poprawia nasza kondycję.

Używki – wróg odporności

Osoby, które nadmiernie spożywają kawę, alkohol oraz papierosy są znacznie częściej narażone na różnego rodzaju infekcje.  Używki obniżają odporność, dlatego warto wówczas wesprzeć swoją ochronę poprzez stosowanie suplementów diety lub po prostu ograniczyć spożycie tych substancji.

Sprawdź również: jak wzmocnić odporność

Moc  roślin

Wiele roślin ma pozytywny wpływ na nasz układ immunologiczny. Warto wykorzystać zdrowotne właściwości takich roślin, jak jeżówka, (echinacea) zwiększająca odporność na zakażenia wirusowe i bakteryjne, aloes biorący udział w produkcji przeciwciał, a  także żeń-szeń. Doskonałym sprzymierzeńcem w trakcie wzmacniania odporności jest spirulina – alga, mająca korzystny wpływ na nasz układ trawienny, ale także wzmacnia układ immunologiczny.

Warto popracować nad wzmocnieniem naszego układu odpornościowego, zanim zaatakują nas jesienne infekcje. Dzięki temu będziemy cieszyć się zdrowiem i doskonałą formą każdego dnia.

Zostaw komentarz